Onze klachtenprocedure
Als klant van de Kluswinkel heeft u ons ingeschakeld om bepaalde klussen of reparaties voor u uit te voeren. Ondanks dat wij onze inspanningen doen met wat wij kunnen, kan het voorkomen dat u niet tevreden bent. Heeft u een klacht, laat het ons dan weten. Op die manier kunnen wij een probleem oplossen en leren hoe het anders kan.
Als Kluswinkel hebben wij personeel met technische ervaring. Zij nemen nieuwe collega’s mee naar het werk, die zich nieuwe vaardigheden eigen moeten maken. Deze nieuwe collega’s zitten in een leerproces. Als team willen wij onze dienstverlening blijven verbeteren. Wij vragen u daarom met ons in gesprek te blijven, ook wanneer u niet tevreden bent. Een reparatie- of klusverzoek wordt een klacht wanneer de reparatie niet goed is uitgevoerd, als afspraken niet zijn nagekomen of u opmerkingen heeft over de persoon die de reparatie of klus heeft uitgevoerd.
Voor het melden van een klacht hebben wij een apart formulier. Door op onderstaande link te klikken kunt u hem invullen. Heeft u geen computer, vraagt u het een familielid of goede kennis of zij het formulier voor u kan invullen.
Het is ook mogelijk uw klacht persoonlijk of telefonisch te melden. U kunt van maandag tot en met donderdag tussen 8.30 en 16.30 uur terecht bij de Kluswinkel (Rode Klif 209) of tijdens de aangegeven tijd bellen met onze klantenservice, via telefoonnummer: 0320-231821.
Nadat uw klacht is ontvangen een collega van onze klantenservice binnen vier werkdagen contact met u op. In deze bevestiging staat binnen welke termijn u antwoord krijgt en wie verantwoordelijk is voor de tijdige afhandeling van uw klacht.
Klik op onderstaande link:
Tips voor onze Organisatie
Wij horen graag hoe u onze dienstverlening heeft ervaren. Of u nu tevreden of ontevreden bent...wij horen het graag. Wij zijn continu bezig om ons werk elke dag een beetje beter te doen. Uw feedback is voor ons van onschatbare waarde.
Klik op onderstaande link: